آموزش صفر تا صد اف ال استودیو

در این مقاله می خواهیم به بررسی آموزش صفر تا صد اف ال استودیو بپردازیم با ما همراه باشید.

شاید تا به حال اسم نرم افزار اف ال استودیو را شنیده باشید. این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین و بهترین نرم افزار های آهنگ سازی و تنظیم آهنگ است که طرفداران زیادی دارد.

 

در این مقاله به سوال های زیر پاسخ خواهیم داد:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

موسیقی چیست؟

نرم افزار موسیقی چه امکاناتی به کاربر می دهد؟

تاریخ چه اف ال استودیو؟

نرم افزار اف ال استودیو روی چه پلتفرم هایی قابل اجراس؟

دانلود و آموزش نرم افزار اف ال استودیو؟

ویژگی های این نرم افزار؟

[/stextbox]

موسیقی چیست؟

موسیقی یکی از هنر های هفتگانه است که بسیار پر طرفدار بوده و علاقه مندان زیادی دارد. این هنرتشکیل شده از دو بخش کلی به نام های ریتم و ملودی است.

شاید تا به حال برای شما پیش آمده است که با گوش دادن به آهنگی ملایم، آرامش پیدا کرده و استرس و مشغله های خود را فراموش می کنید. موسیقی بسیار به آدم آرامش می دهد و باعث تقویت حافظه هم خواهد شد.

نرم افزار موسیقی چه امکاناتی به کاربر می دهد؟

امروزه نرم افزار های زیادی در بازار عرضه شده اند که آهنگ سازی و تنظیم آهنگ را بسیار ساده کرده و به کاربرد کمک های فراوانی می کند. این نرم افزار ها قابلیت هایی مانند : انواع افکت ها، ویرایش های متون موسیقی، ضبط و انواع میکس ها و….

تاریخ چه اف ال استودیو؟

این نرم افزار با اسم مخفف اف ال استودیو شناخته می شود و ساخته ی کشور بلژیک است. این نرم افزار از سال 1998 به بازار ها عرضه شده و هر روز به طرفداران آن افزوده می شود.

این محبوبت و بهترین بودن نرم افزار اف ال استودیو بدون هیچ وقفه ای تا به همین حالا هم ادامه داشته است. و جالب است بدانید از حرفه ای ترین نرم افزار های ساخت و تنظیم موسیقی است.

این نرم افزار تا به اکنون کم تر از چهار بار ویرایش داشته و بخش هایی از آن به طور اساسی تغییر یافته است.

تاریخ چه اف ال استودیو؟
تاریخ چه اف ال استودیو؟

نرم افزار اف ال استودیو روی چه پلتفرم هایی قابل اجراس؟

این نرم افزار علاوه بر این که روی پلتفرم های قبلی قابل اجرا است، جدیدا قابلیت خاصی به آن اضافه شده است که توانایی اجرای پلتفرم مک را هم دارد.

البته قرار بود بر روی نسخه ی قبلی این نرم افزار قابلیت اجرای پلتفرم را اجرا سازند، ولی به دلایل نا مشخصی به نسخه ی دیگری موکول شد.

دانلود و آموزش نرم افزار اف ال استودیو؟

برای دانلود این نرم افزار ابتدا در برنامه ی بازار یا گوگل پلی، اسم نرم افزار را جست و جو کرده ک با پیدا کردن نسخه ی جدیدش عملیات دانلود را انجام دهید. با یاد گرفتن آموزش کامل این نرم افزار توانایی نصب آن را داشته و می توانید مراحل بعدی دانلود را هم انجام دهید.

همچنین با یاد گرفتن نحوه کار کردن با این نرم افزار می توانید از تمام قابلیت های آن استفاده کرده و به درستی عملیاتی مانند ویرایش و میکس کردن و حتی ضبط کردن را هم انجام دهید.

در صورتی که آموزش های این نرم افزار را به طور کامل یاد گرفته باشید می توانید عملیات رایت کردن را هم انجام داده و همچنین تمامی امکانات این نرم افزار را در متون موسیقی خود اجرا کنید.

دانلود و آموزش نرم افزار اف ال استودیو؟
دانلود و آموزش نرم افزار اف ال استودیو؟

ویژگی های این نرم افزار؟

این نرم افزار همیشه به عنوان میزبانی عالی عملکرده و نیز خدماتی ماثل کشش زمانی، توانایی کنترل کردن زیر و بم صدا ها، زدن برش هایی به بیت ها و همچنین  امکان ویرایش های فراوانی را به کاربر خود می دهد و خدمات خیلی خوبی را به کاربر خود ارائه می دهد.

در جدید ترین نسخه ی این نرم افزار امکاناتی مانند این که در یک زمان بتوانید تعداد خیلی زیادی را در حدود 60 ترک، را ضبط کنید دارد.

برای کسایی که نرم با افزار های ساخت آهنگ کار کرده باشند این یک قابلیت خیلی بالایی است. در قیمت های دیگر مثلا برای قسمت خروجی صدا هم امکانات و قابلیت های فراوانی به آن اضافه شده است.

از دیگر ویژگی های این نرم افزار این است که دارای دانلود رایگان بوده و شما به راحتی می توانید آن را دانلود و نصب کنید اما برای بعضی از قسمت های برتر این نرم افزار نیاز به پرداخت های درون برنامه ای داشته و باز نخواهند شد. از دیگر ویژگی هایی که این نرم افزار را به یکی از بهترین و پر طرفدار ترین نرم افزار های ساخت و تنظیم آهنگ و موسیقی تبدیل کرده است این را می توان نام برد که بر روی دو سیستم عامل ویندوز و مک به خوبی قابل اجرا بوده و تمامی توانایی های آن به نمایش گذاشته خواهد شد.

کمی بیشتر

همچنین لازم است بگویم این نرم افزار توانایی قابلیت هایی مانند اجرا شدن روی سیستم های چند هسته ای را داشته و خود را متفاوت تر از بقیه ی نرم افزارها کرده است.

در نهایت تمامی مطالب بالا را به این شکل می توان بیان کرد که موسیقی یکی از هنر های آمیخته با آرامش است که در روح و ران آدمی تاثیر مثبت گذاشته و بسیار آرامش بخش است.

امروزه برای راحتی کاربران نرم افزار های مختلفی ساخته شده است که قابلیت هایی مانند انواع ادیت ها و ویرایش ها و ضبط و میکس و رایت و…. را داشتع و روز به روز به امکانات آن ها اضافه می شود.

نرم افزار اف ال استودیو یکی از همین نرم افزار ها بوده که بسیار قدرتمند و کاربردی است. امروزه بهترین نرم افزار در ایران همین اف ال استودیو است و هر روز به طرافداران آن افزوده می شود.

این نرم افزار در سال 1998 توسط فردی بلژیکی ساخته و تدوین شده است، بدون وقفه به بهترین بودن ادامه داده و هر روز با تغییراتی روی هر نسخه ی خود باز هم طرفداران آن افزوده خواهد شد. این نرم افزار قابلیت های فراوانی از جمله انواع ادیت های مختلف و با وجود همین ویژگی ها بسیار محبوب شده است.

آموزش صفر تا صد اف ال استودیو

از این که آموزش صفر تا صد اف ال استودیو را مطالعه کردید بسیار ممنون هستم و امیدوارم برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

ما همچنین توصیه میکنیم فول پک آموزش میکس و مسترینگ را نیز مشاهده نمایید.