کلاس میکس و مسترینگ آرش پاکزاد

کلاس میکس و مسترینگ آرش پاکزاد

امروز راجع به کلاس میکس و مسترینگ آرش پاکزاد با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد.

کلاس میکس و مسترینگ آرش پاکزاد موضوع امروز ماست، بر اساس گفته های وی بعد از اینکه شرایط داوطلبان بررسی شد در دو سطح مختلف کلاس ها دایر می شوند که یکی در سطح مقدماتی برای افرادی که مبتدی هستند و دیگری در سطح پیشرفته مناسب کسانی که دوره ی مقدماتی را پشت سر گذاشته اند برگزار خواهد شد.

البته لازم به ذکر است اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و در عین حال تضمین یادگیری میکس و مسترینگ را داشته باشید میتوانید از دوره های آنلاین 8R8 استفاده کنید.

 

در ادامه به برخی از سوالات شما دوستان که در این باره پرسیده بود پاسخ خواهیم داد:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  1. کلاس میکس و مسترینگ آرش پاکزاد شامل چه دوره هایی می باشد؟
  2. تفاوت های میکس و مسترینگ در چیست؟
  3. زمان تقریبی یادگیری میکس و مسترینگ به طور حرفه ای چقدر است؟
  4. بازار کار و فرصت های شغلی برای میکس و مسترینگ چگونه است؟
  5. بیشترین کسانی که در دوره های میکس و مسترینگ ثبت نام می کنند چه کسانی هستند؟

 

[/stextbox]

 

 

کلاس میکس و مسترینگ آرش پاکزاد شامل چه دوره هایی می باشد؟

آرش پاکزاد توضیحاتی را درباره برگزاری کلاس های میکس و مسترینگ خود داد. طبق گفته های ایشان این کلاس ها در دو سطح مبتدی و حرفه ای برگزار می شوند.

سطح مقدماتی برای کسانی است که آشنایی با میکس و مسترینگ ندارند لازم به ذکر است که بدانید مرحله ی مقدماتی تنها آموزش های مبتدی را شامل نمی شود بلکه از مبتدی شروع شده و تقریبا سطح حرفه ای را نیز دربر می گیرد.

کلاس ها در هر روز به دو جلسه ختم می شود جلسه ی اول کلاس تئوری برگذار می شود و جلسه ی دوم نیز عملی است که در کارگاه آموزش های لازم داده می شود. و اما دوره ی پیشرفته، بیشتر در محیطی کارگاه مانند اجرا می شود که عملی است تا بهتر بتوان تاثیرات مثبت را به هنرجویان القا کرد. دوره ی پیشرفته مناسب افرادی است که در کار میکس مهارت کافی دارند ولی مشکلات کوچکی نیز دارند و در این کلاس ها می توانند به رفع و رجوع هریک بپردازند.

تفاوت های میکس و مسترینگ در چیست؟

میکس و مسترینگ کلاس هایی هستند در جهت تنظیم و میکس آهنگ ها که در دوره یا کلاس هایی که برگزار می شود به هنرجویان آموزش های ضبط و ترکیب و تنظیم انواع آهنگ ها به طور ویژه توسط مدرسین مجرب آموزش داده می شود اما برای بسیاری از افراد این سوال پیش آمده که آیا میکس و مسترینگ تفاوتی نیز دارند؟

باید گفت که بله در میکس و مسترینگ تفاوت های زیادی وجود دارد که هر کسی قادر به تشخیص آن نیست میکس و مسترینگ از لحاظ کارایی برای یک آهنگ به یک اندازه حائز اهمیت هستند.

ابتدا به سراغ میکس می رویم که باید قبل از مسترینگ روی آهنگ اعمال شود در کل تنظیم و ترکیب هر تراک را به طور مجزا از هم که در آخر به تولید یک فایل نهایی می رسند میکس می گویند.

تفاوت های میکس و مسترینگ در چیست؟
تفاوت های میکس و مسترینگ در چیست؟

مسترینگ نیز تنظیماتی است که پس از تنطیمات میکس روی هر آهنگ صورت می گیرد این تنظیمات به بهتر شدن کیفیت و وضوح آهنگ از لحاظ شنیداری کمک می کند و در آخر این مسترینگ است که آلبومی یکپارچه را در کنار هم قرار می دهد.

تمام توصیفات بالا که برای میکس و مسترینگ گفته شد به راحت ترین شکل ممکن بود که علاقمندان درک بهتری از هر کدام داشته باشند.

زمان تقریبی یادگیری میکس و مسترینگ به طور حرفه ای چقدر است؟

خیلی از کلاس ها را می توان تخمین زد که مدت زمان یادگیری آن چقدر است اما چنین کلاس هایی را نمی توان به طور قطعی تشخیص داد زیرا دلایل متعددی وجود دارد که با مدت زمان یادگیری رابطه ی مستقیم دارند این دلایل عبارتند از: استعداد ذاتی فرد، نحوه ی تدریس، تخصص فرد در تدریس و نیز میزان تمرینات هر شخص.

اما ما در مورد دوره های فول پک 8r8 می توانیم بگویم که در مدت زمان 3 ماه می توانید به لول حرفه ای برسید.

زمان تقریبی یادگیری میکس و مسترینگ به طور حرفه ای چقدر است؟
زمان تقریبی یادگیری میکس و مسترینگ به طور حرفه ای چقدر است؟

بازار کار و فرصت های شغلی برای میکس و مسترینگ چگونه است؟

در سالیان گذشته تعداد کسانی که به هنر و شاخه های هنری علاقه داشتند بسیار کم بودند اما امروزه به دلیل وجود انواع رسانه و بالا رفتن سطح آگاهی مردم در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، هنری و مواردی که در این دسته قرار می گیرند همچنین به همت مسولان ذی ربط در این شاخه ها می توان گفت که تعداد کسانی که به هنر و زیر شاخه های هنر روی آورده اند روز به روز بیشتر می شود لازم به ذکر است که میکس و مسترینگ نیز در ردیف کلاس هایی قرار دارد که متقاضان آن به صورت روز افزون در حال افزایش اند.

اشخاصی که نگران آینده ی شغلی و بازار کار هستند

از همین رو می توان به اشخاصی که نگران آینده ی شغلی و بازار کارش هستند این اطمینان را داد که جای پیشرفت و ترقی در زمینه ی شغلی برای میکس و مسترینگ وجود دارد.

البته این اطمینان به میزان تخصص، مهارت، دانش و توانایی فردی بستگی دارد و بدین معنا نیست که اگر کسی در کارش تبحر نداشت منتظر بازار کار خوب باشد در یک کلام همه چیز به خوتان بستگی دارد.

پس از اینکه دوره ها و کلاس های خود را به پایان رساندید و مدرک میکس و مسترینگ را گرفتید می توانید در صدا و سیما استخدام شده و مشغول به کار شوید و یا حتی با هنرمندان مطرح پروژه هایی را شروع کنید.شما همچنین میتوانید استودیوی شخصی خودتان را داشته باشید.

البته الزاما هم لازم نیست در کلاس های حضوری شرکت کنید و می توانید با هزینه بسیار بسیار کمتر و با استفاده از آموزش های میکس و مسترینگ 8R8 این علم را مطابق با استانداردهای بین المللی بیاموزید.

 

اگر می خواهید از میزان درآمد این شغل اطلاعات کسب کنید باید گفت که یک مهندس میکس و مسترینگ از درآمد بالایی برخورداراست همین میزان درآمد خود دلیل جذب بسیاری از افراد شده است.

البته این موضوع بستگی به عواملی همچون: ساعت کاری، میزان فعالیت، نوع فعالیت و… دارد. یعنی هرچه کیفیت و دقت در کار داشته باشید به طبع می توانید به پول بیشتری نیز دست پیدا کنید.

بیشترین کسانی که در دوره های میکس و مسترینگ ثبت نام می کنند چه کسانی هستند؟

طبق آمار ها بیشترین کسانی که در این کلاس ها ثبت نام می کنند که شغلشان به نحوی با این کلاس ها مرتبط باشد مثل: خوانندگان، نوازندگان، علاقه مندان به موسیقی. این کار از دو جنبه برای آنها می تواند سودمند باشد اول اینکه در کنار شغل اصلی خود از این راه به منبع درآمدی می رسند و دوم اینکه برای تنظیم و ساخت یک آهنگ نیازی نیست هزینه ای پرداخت کنند بلکه خودشان به این کار می پردازند.

 

از اینکه در خواندن این مقاله شکیبا بودید نهایت تشکر را داریم هدف ما از جمع آوری مطالب فوق رسیدن شما سوالات ذهنتان است امیدواریم مورد پسند بوده باشد.