team 8

آموزش ورود به دنیای میکس و مسترینگ

Notes from around the world!

 

بیش از چهار سال است که با آموزش های صفر تا صد میکس و صفر تا صد مسترینگ با شما بوده ایم و باعث افتخار ماست که این آموزش ها با رضایت بالای ۹۷% کاربران (هنرجویان و حتی متخصصان امر ) مواجه بوده اند.

نظرات شما در وب سایت ما و همچنین سایر رسانه های اجتماعی ما مثل اپارات و اینستاگرام و .. موئد این دستاورد ماست .

کاربران سایت ما تا این لحظه افرادی بودند که آشنایی مختصری با صنعت صدا و میکس داشتند و حداقل با یک نرم افزار موسیقی کار کرده و سپس در این سایت دانسته های خود را تمکیل میکردند و به درجات حرفه ای نائل می آمدند.

اما ما امروز تصمیم بزرگی گرفته ایم.

بله ما تصمیم داریم ترتیبی دهیم تا همه افراد حتی کسانیکه آشنایی با صنعت میکس و مسترینگ ندارند بتوانند به راحتی وارد این عرصه شوند.

لذا “آموزش میکس و مسترینگ برای کسانی که هیچ آشنایی با این صنعت ندارند ” را تولید کردیم تا هر کس بدون هیچ دانش پایه در زمینه صنعت صدا بتواند به درستی وارداین عرصه شده و با دیدن ادامه آموزش های سایت بتواند تا حرفه ای ترین لول ممکن در صنعت میکس و مسترینگ  پیش رود.

در واقع ما تمامی پایه ها را به دقت آموزش داده ایم و شما با دیدن این آموزش میتوانید ورودی دقیق ، صحیح و علمی به صنعت میکس و مسترینگ داشته باشید. در فصل پایانی این آموزش هم کاملا توضیح داده شده که به چه ترتیب سایر آموزش های سایت را مشاهده نمایید تا به صورت صد درصد علمی و کاربردی بتوانید به یک تکنیسین حرفه ای میکس و مسترینگ تبدیل شوید.

در این آموزش پس از معرفی مبانی و پایه میکسر ها و نرم افزارهای موسیقی کار با نرم افزار نئوندو که پایه تمامی آموزش های این سایت است به صورت کاربردی (این آموزش یک آموزش صفر تا صد نیست و فقط مباحث کاربردی بسیار مهم در میکس را شامل می شود ) آغاز می شود تمام آنچه باید در برای شروع میکس و مسترینگ با نئوندو بیاموزید آموزش داده می شود و سپس ترتیب مشاهده سایر آموزش ها بیان می شود تا بدناید دقیقا از چه آموزشی شروع کنید و در کجا و چگونه به هدف نزدیک شوید.